.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده باش فرماندار نوشهر به مدیران ادارات ؛
در تعطیلات عید فطر حق استفاده از مرخصی را ندارید
شمال نیوز: فرماندار نوشهربا اشاره به درپیش بودن تعطیلات عید سعید فطر گفت : مرخصی مدیران ادارات خدمات رسان و روسای کمیته های ستاد ساماندهی سواحل دراین ایام لغو می شود.

شمال نیوز: فرماندار نوشهربا اشاره به درپیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و تمایل بیشترمردم پس از یک ماه روزه داری برای سفر به غرب مازندران بوی‍ژه این شهرستان گفت : مرخصی مدیران ادارات خدمات رسان و روسای کمیته های ستاد ساماندهی سواحل دراین ایام لغو می شود.
به گزارش شمال نیوز، محمدعلی قمی در نشست ساماندهی سواحل و ستاد خدمات سفر شهرستان در فرمانداری نوشهر ، افزود : دست اندرکاران ذیربط با هدف ارایه خدمات بهتر به مسافران و به منظور نظارت پیوسته بر محدوده ساحلی در جهت پیشگیری احتمالی از غرق شدگی در دریا دراین ایام به صورت آماده باش بوده و حق استفاده از مرخصی را ندارند.

وی اظهارداشت : باوجود آن که در ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در تمامی فصول بوی‍ژه نیمه نخست سال این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه است اما باید از تمامی ظرفیت های و امکانات با هدف ارایه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران ورودی به منطقه بهره ببریم .

فرماندارنوشهردرادامه از نجات یافتن تعداد 15 نفراز افراد از غرق شدن در دریا در حین شنا در آب های ساحلی این شهرستان در هفته پیش خبرداد و چنین اتفاقی را متاثر از حضور پیوسته و بموقع ناجیان غریق در مناطق ممنوعه شنا در این منطقه دانست.

قمی اویلی با اشاره به هم افزایی مطلوب روسای کمیته های ستاد ساماندهی سواحل در شهرستان ، گفت : در سایه این هم افزایی به طورقطع شاهد خدمات بهتری به مسافران و گردشگران وروی به این شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین از مسوولان ادارات ذیربط بوی‍‍ژه صنعت ، معدن و تجارت خواست تا در این ایام بوی‍ژه تعیطلات عید فطر نظارت بیشتری برعرضه کالا در بازار داشته باشند .

شهرستان نوشهر با جمعیتی دست کم 123 هزار نفر سالیانه بویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگراست که براساس تجربه های سال های گذشته بیشترین مسافران با هدف استفاده از دریا این شهرستان را مقصد سفرهایشان برمی گزینند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 19 تير 1394
سلام تشریف بیارید اداره امور مالیاتی مرکز تهران چند ماهی است پنج شنبه و جمعه اداره ایم.
تازه نامه زدن عید فطر هم اجباری است.
پاسخ ها به این نظر
مرضیه 21 تير 1394
کارمندان امور مالیاتی که حقوق و مزایاشان عالیه من یه دوست دارم کارمند امور مالیاتی هست ماهی 600 تا 700 تومن به بهانه ها و مناسبتهای مختلف میگیره غیر از حقوق و اضافه کار بدبخت کارمندای فرمانداریها و بخشداریها هستند که حقوقشان از پارسال هم کمتر شده اضافه کار قطع شده از رفاهی هم دو سالی میشه خبری نیست
اینور استانی 20 تير 1394
ان شاءاله کارکنان فرمانداری هم شامل لغو مرخصی هستند!!
ناشناس 20 تير 1394
به این میگن فرماندار حالا فرماندار..... تو روز عادیشم.............

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.